Pengedar & Pemborong Produk Sunnah untuk amalan seharian langkah pencegahan & merawat penyakit Moden, seperti Kencing Manis, Jantung, Gout, Buasir, Buah Pinggang, Batu Karang, SLE dan sebagainya - 0139299944
TERIMAKASIH KEPADA PENGUNJUNG 
Kedai Online dSUNNAH RUSILA. 
KAMI HARGAI KENJUNGAN MUSLIMIN MUSLIMAT
ADD WHATSAAP AMBE: 0139299944 ATAU FB : dSunnah Rusila 

Berpindah Url: http://drsunnah.com

Omega 3 Fish Oil

Harga : 60biji - RM20.00.  120biji - RM35.00  - tambah kos pos RM6.00. Belian Online - masukkan duit ke Maybank Mahadi Che Haron 112080586371 - SMS Nama.Alamat.Prdk.Tarikh.Masa ke 0199105222 / 0139299944

Omega 3 Fish Oil merupakan sejenis asid lemak (fatty acid), iaitu nutrien yang sangat penting untuk otak dan mata. Menurut Kementerian Kesihatan Malaysia, pengambilan Omega-3 dikalangan rakyat Malaysia adalah rendah. Ada dua elemen yang terkandung di dalam Omega-3 iaitu DHA dan EPA.


Apa tu DHA?
DHA, atau nama panjangnya Docosa Hexaenoic Acid yang merupakan asid lemak (fatty acid) yang sangat diperlukan oleh badan. Walau bagaimanapun, badan hanya mengeluarkan sedikit sahaja fatty acid dan selebihnya diperolehi dari sumber pemakanan harian kita. Seperti contoh, seorang bayi mendapat DHA dari susu ibunya. Selain dari itu, kita juga boleh mendapat sumber DHA dari ikan laut, seperti ikan salmon dan ikan kod, ikan sardin dan mackerel (bukan di dalam tin), ikan bilis dan juga ikan tuna. Telur dan daging juga tinggi dengan DHA.

Kenapa DHA penting?
60% dari otak kita terdiri daripada lemak yang diperbuat daripada DHA. Jadi kita memerlukan lemak itu untuk membantu perkembangan otak yang sihat. Mesti anda biasa melihat iklan susu formula di tv yang menyatakan betapa pentingnya DHA kepada perkembangan otak kanak-kanak kan?
Omega 3 Fish Oil is obtained from fish found in cold and deep sea. These fish contain rich amount of Eicosapentaenoic Acid (EPA) and Docosahexaxaenoic Acid (DHA). Omega 3 is a combination of EPA and DHA. Omega 3 is a fatty acid and good as a supplement for body health. Our body cannot generate Omega 3 on its own. We can only get it from foods we eat everyday but the amount we consume might be very small. Besides that, Omega 3 also contains high source of energy.
Why Halagel® Omega 3 Fish Oil Important For Body?
Previous research has proven that Omega 3 Fish Oil is important for all stages. Omega 3 Fish Oil helps to balance our body and should be taken as a daily food supplement.
Benefits Of Omega 3 Fish Oil
  • To help reduce risk of arteriosclerosis & heart diseases 
  • To help in maintaining good blood pressure.
  • To help improve brain function
  • To help maintain balanced mood and sense of well being
  • To help improve immunization system
  • To help maintain healthy kidneys.
  • To help in cancer treatment.
  • To help maintain optimal cholesterol levels
  • To help maintain healthy joints and better flexible movement
  • To help in Strength and stamina
Each Halagel® Softgel contains 500 mg Fish Oil.


RANGKAIAN PRODUK : 
TONE EXCEL, PRODUK HPA, PENAWAR BUASIR, ALKALINE JUICE, DELIMA ORGANIK
Tel / WhatSaap : 019910 5222 / 0139299944 / 0172711004
email : kelatedaily@gmail.com  / pages :  http://fb.com/drusilastore

0 comments:

Post a Comment


 
2011 dSunnah Rusila | Blogger Templates for Over 50 Chat Sponsors: Short People Club, Michigan Mechanical Engineer Jobs, California Dietitian Jobs