Pengedar & Pemborong Produk Sunnah untuk amalan seharian langkah pencegahan & merawat penyakit Moden, seperti Kencing Manis, Jantung, Gout, Buasir, Buah Pinggang, Batu Karang, SLE dan sebagainya - 0139299944
TERIMAKASIH KEPADA PENGUNJUNG 
Kedai Online dSUNNAH RUSILA. 
KAMI HARGAI KENJUNGAN MUSLIMIN MUSLIMAT
ADD WHATSAAP AMBE: 0139299944 ATAU FB : dSunnah Rusila 

Berpindah Url: http://drsunnah.com

Delima Al-Rumman Cafe Plus

Harga :  RM38.00 ( 20 Schacet )

Kopi “Al-Rumman Cafe Plus” merupakan kopi pra campuran yang berasaskan kopi Arabica dicampurkan dengan ekstrak buah delima. Keistimewaan kopi “Al-Rumman Cafe Plus” ini adalah peratusan ekstrak buah delima yang campurkan ke dalam kopi dengan kuantiti yang banyak.

Buah delima digelar ‘super fruit’ kerana kaya dengan antioksidan, ia juga kaya dengan sodium dan mengandungi unsur-unsur nutrien seperti riboflavin, niasin, vitamin C, kalsium dan fosforus.
Menurut Dr. Ahmad Nabil Abu Natwa, buah delima dapat mengurangi kolestrol dalam darah dan dapat mengubati dan melindungi seseorang dari 200 jenis penyakit.
Biji kopi juga mempunyai khasiatnya tersendiri. Penyelidikan sejak beberapa tahun kebelakangan ini di University of Harvard menunjukkan bahawa pengambilan kopi boleh melindungi daripada penyakit diabetes, penyakit Parkinson, kanser hati dan sirosis hati. Dan kajian terbaru mendapati bahawa orang yang kerap meminum kopi mempunyai risiko yang agak rendah untuk mengidap penyakit kardiovaskular (penyakit jantung) berbanding orang-orang yang jarang minum kopi.
Dengan adanya kopi pra campuran ini, pengguna bukan sahaja boleh menikmati kopi “Al-Rumman Cafe Plus” sebagai minuman malah baik juga untuk kesihatan.


RANGKAIAN PRODUK : 
TONE EXCEL, PRODUK HPA, PENAWAR BUASIR, ALKALINE JUICE, DELIMA ORGANIK
Tel / WhatSaap : 019910 5222 / 0139299944 / 0172711004
email : kelatedaily@gmail.com  / pages :  http://fb.com/drusilastore

0 comments:

Post a Comment


 
2011 dSunnah Rusila | Blogger Templates for Over 50 Chat Sponsors: Short People Club, Michigan Mechanical Engineer Jobs, California Dietitian Jobs